Specialista zákaznického servisu
Máme nové projekty a posilujeme naše týmy! Na oddělení logistiky hledáme nového kolegu/kolegyni, která bude komunikovat se svěřenými zákazníky. Pojďte s námi pracovat na projektech, které znamenají budoucnost! Těšíme se na Vaše CV!👌
Vaše klíčové úkoly jako Specialista zákaznického servisu pro automotive
- komunikovat s klíčovými zákazníky
- spolupracovat s výrobou v Kalyani (Indie)
- připravovat prodejní rozpočet výrobků a obchodního zboží
- připravovat prodejní analýzy feritových jader a příslušenství
- zajišťovat logistické parametry u zákazníků
- sledovat stav zásob
Vaše důležité znalosti a dovednosti:
- SŠ/VŠ
- komunikativní úroveň angličtiny – denní písemná i ústní komunikace
- zkušenosti z oblasti logistiky / zákaznického servisu výhodou
- znalost balíčku MS Office
- znalost SAP výhodou
Co pro Vás máme v TDK navíc?
- MultiSport karta, 460 Kč/měsíc
- pružná pracovní doba, 37,5 hodin/týden
- výhodný mobilní tarif
- dotované stravování
- možnost mezinárodní spolupráce
Kontaktujte naší personalistku
Iveta Košárková
583 360 455
iveta.kosarkova@tdk.com