Specialista zákaznického servisu

Máme nové projekty a posilujeme naše týmy! Na oddělení logistiky hledáme nového kolegu/kolegyni, která bude komunikovat se svěřenými zákazníky. Pojďte s námi pracovat na projektech, které znamenají budoucnost! Těšíme se na Vaše CV!👌

Vaše klíčové úkoly jako Specialista zákaznického servisu pro automotive

  • komunikovat s klíčovými zákazníky
  • spolupracovat s výrobou v Kalyani (Indie)
  • připravovat prodejní rozpočet výrobků a obchodního zboží
  • připravovat prodejní analýzy feritových jader a příslušenství
  • zajišťovat logistické parametry u zákazníků
  • sledovat stav zásob

Vaše důležité znalosti a dovednosti:

  • SŠ/VŠ
  • komunikativní úroveň angličtiny – denní písemná i ústní komunikace
  • zkušenosti z oblasti logistiky / zákaznického servisu výhodou
  • znalost balíčku MS Office
  • znalost SAP výhodou

Co pro Vás máme v TDK navíc?

  • MultiSport karta, 460 Kč/měsíc
  • pružná pracovní doba, 37,5 hodin/týden
  • výhodný mobilní tarif
  • dotované stravování
  • možnost mezinárodní spolupráce

Kontaktujte naší personalistku

Iveta Košárková
583 360 455
Životopis