Sales backoffice support (místo výkonu: Praha)
Vaší pracovní náplní bude
Jako člen prodejního týmu pasivních elektronických součástek firmy TDK budeš v kontaktu s pracovníky výrobních závodů po celém světě, především však s kolegy a kolegyněmi z Budapešti, Vídně a Mnichova. Místo výkonu práce: Praha. Tvojí pracovní náplní bude podpora našeho prodejního týmu, zejména pak: příprava cenových nabídek, kontakt se zákazníky a reakce na jejich dotazy, interní komunikace s různými odděleními jako product marketing, logistika, contract management a práce s interními databázemi a s podnikovým systémem SAP.
Vaše organizační zařazení
Požadujeme
- ukončené vzdělání technického nebo ekonomického směru minimálně na úrovni Bc.
- znalost práce s počítačem, zejména Microsoft Office 365 (Excel, Word, Teams, Outlook)
- domluvit se dobře anglicky (i v oblasti obchodu)
- vynikající komunikační schopnosti, umět si dobře zorganizovat svou práci, schopnost dodržovat stanovené termíny
- znalost SAPu je výhodou
Nabízíme
Nabízíme zajímavý nástupní plat s možností navýšení po zapracování, dovolenou 5 týdnů, zkušený tým kolegů a kolegyň, kteří Ti mohou rychle se adaptovat na nové pozici a možnost uplatnit svůj potenciál v mezinárodní společnosti s vyhlídkou dalšího růstu.